teisipäev, 17. august 2010

:)

Kooli, kooli, kooli, kooli, kooliiiiiiii :)
Ma ei suuda enam. Tegelt ka:D Mul on kodus niiniii igav. Tegelt eriti ei ole ka.
Ma tulin täna just rootsist tagasi. Hästi äge oli. Laevas oli niii palju neegreid, üks oli hästi nunnu ka :D Ja mdea, nalja sai. Ja siis rootsis ma ise ka eriti ei tea kuhu me metrooga sõitsime ja mis seal toimus aga pärast käisime siis poes. Mdea, see ei olnud eriti huvitav. Me olime seal nii halval ajal. Poed olid rahvast paksult täis ja kõik riided olid igalpool laiali ja maas ja sassis. Sealt ma isegi ei vaatand/otsind midagi. Pärast kuskilt sain ühe ruudulise pluusi aga see ka oli selline, et noh, ostame ikkka midagi ost. Laevalt sain hõbeketi ja salli, kollase :D Nüüd ma saan jälle hakata oma "K" tähte kandma. Ja sall sobib nahkjopega.
Ja siis me käisime veel, sellel suvel juba neljandat korda, RaM-is ( Rocca al Mare-s) shoppamas.

Homme valka, või siis ülehomme. Ja siis esmaspäeval jäädavalt. Siis tuleb hakata kooliasju ostma.

Hmmm, huvitav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar