kolmapäev, 3. märts 2010

Öörahu.

Niih, Hola.

Haaa, nimelt ma naudin hetkel puhkust:D Võin natuke imelik välja paista, aga kannatab ära küll. Mul on neljapäev, reede vabad päevad. Nii tore, et veerandi lõpus, kui oled juba väsinud saad puhata. Okk, see tuli imelik välja. Ma ei tea ise ka mida ma siis hetkel üritan.:D

Aga räägin siis oma päevast.
Jahh, ngu ikka, koolipäev olema peab oli ka tänane. viiendaks tunniks oodati meid muuseomisse(sõjaväe) Ja siis kirjandus kui 6-s tund jäi ära, sai kohe koju tulla. Ngu por favor.Aga jahh, ma ei mäleta mitte midagi mis muuseomis räägiti. Me ngu pmst vaatasime ühega, nime ma ei ütle, üksteisele silma ja irvasime. Nii fain oli:D
Hiljem koju tulles jäim magama. Magasin seitsmeni. Sellepärast olen ka präegu üleval.

Aga ma nüüd rohkem ei räägi midagi. Neli vaba päeva tulemas, siis saab kirjutada siin ükskõik mida.

Hasta la vista!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar