neljapäev, 25. veebruar 2010

Koolipäev, või veel???

Kõigepealt sorry. Mul on olnud palju tegemist ja siia pole õigesti veel jõudnud.

Igaljuhul, täna oli täitsa muhe:D Mdea, ma avastasin, et mul ainult 10 päeva veel koolis jne.. Igaljuhul.

1) Ajaloo kt sain nelja. Ennekuulmatu. Ajalugu on mu lemmik tund. Aga jaah, samas õpetaja tegi meile vale kt ka. Nooh, põhimõte oli sama.
2) Vene keel. Hahaa, teised tegid kontrolltööd. Ja mina.... Igaljuhul. Mul vedas. Teised said kahtesid. Mina olin Keemias. jaahh, justnimelt. Ma õppisin keemiat.
3)Kunst oli igav. Alustasin uuesti sama tööd. Nüüd alles kodus lõpetasin selle. Kole tuli.
4) Inglise keel. Ma olin, Saalis. Tundi ei olnud. Oli füüsikabuss koolis ja siis ngu tehti katseid. Sõnade töö jäi ära. Jeiii.
5) Geo. Oiiijahh. Hullumaja elanikud said lahti. Poisid ulusid, Tüdrukud rääkisid ja naersid. Ma kunagi hiljem lisan siia juurde veel selle ulumise ka. Ma lindistasin seda.
6) Bio. KT. Jaan tegi:D Kerge oli.

Okeii, ma nüüd lähen. Teen natuke tarka nägu ja õpin veits.
Muidu ma ei pea homme ka kooli minema. Ja siis ei pea järgmine neljapäev ja reede ja siis ülejärgmine nädal reede ja siis viimane nädal kaks viimast päeva ka ei pea. Siis ma juba Tenerifel.

Aga tsau präegu. Vaatan, vb pärast räägin siin veel midagi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar