esmaspäev, 31. mai 2010

Hopeless girl

Jahh, ma olen taiesti lootusetu ja sinna ei saa midagi parata. Mai hakka seletama ka.

Ma käisin siis täna koolis. Tunnid olid sellised:
Kehaline- pesapall, koos poistega. suht mõttetu. Mina ngu ikka ei saanud kurikaga pallile ka veel pihta:D
Inglise keel- Ristsõnad. Tee mida tahad. Pmst.
Matem- nõme, nõme, nõme. MA VIHKAN MATEMAATIKAT. joonesta ja joonesta. Õhhh. Kas see loll oli ja selle tunni välja mõtles?
Vene keel- Vaatasime arvutist eurovisiooni laule. Õps oli ära ja me nsm jamasime. Seal ei saand nalja ka, kuna mu klassi tüdrukud on sellised vähe imelikud(nendejaoks olen mina imelik) Neil on 24/7 korvpall ja muud polegi.
Kirjandus- Kellel õpik toodud, mine koju.
Ja siis, kuna olid lühendatud tunnid jõudsin ma koju juba kell 11.00.
On jaaaa, toredad koolipäevad. H
Homne on veel parem, 8.30 kooli, siis on kaks pooletunnist tundi ja siis on klassijussi klassi koristamine, ja headaega!!!
Nii head on ned kooli viimased nädalad. Laav juuu...

Aga, ma käisin nüüd just söömas. Ma söön viimaselajal liiga palju. Ma arvan vähemalt. Mdea, koguaeg söön midagi. Ja istun palju arvutis kaaa...
Aga ma hakkan nüüd eurovisiooni laule vaatama:D
Serbia, Moldova, Aserbatsian, Läti, Saksamaa. Head laulud onjuuu...
Aga kõige kobedam.... MILAN STANKOVIC!!!
Rohkem pedem olla ei saa. Omamoodi soeng oli, selline imelik... Aga laul, kummitab mind.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar