reede, 28. mai 2010

Only two days...

Ma olen liiga laisk, istun päevad läbi arvutis ja kõik muu on tegemata. Ja ikka, ikka ma lähen maale, SEST MULLE MEELDIB SEAL!!! Vahet pole, et teile tundub, et seal midagi pole teha. Mnujaoks on. Mulle meeldib olla üksi või siis oma perega. Ja ennekõike meeldib mulle lihtsalt see kõik. Ma nimetaksin riidajat rohkem oma koduks kui seda siin valgas. Vahetpole, et siin on mu asjad ja kõik vajalik.
Aga, paaripäeva pärast lõppeb kool. Jeeiiii:D õigemini kaks päeva on veel tunde. See pole ka hull. Suht lebo on kõik nüüd, kus hinded on väljas. Ja siiiiis, kolmapäev ja neljapäev on suvepäevad. Ma niiiii ootan. Teisipäeval peaks minema ja asjad ära ostma. Süüa ma mõtlen, ega seal, see toit mis antakse, on mingi suht jura, sama mis koolis. Jubedus. Mina toda ei taha. Nats kõrpsu kaasa ja ongi korras. Midagi muidugi veel.
Siis peale suvepäevi saab tunnistused kätte. Ma sain aastahinneteks 3 nelja ja kõik ülejäänud viied. Veeranditest ma ei räägi. Ma olen ise ka endas pettunud. Mul oli päris paha tuju, kui koju tulin ja nägin ekooli. Aga see oli kõigest veerandi hinne. Hinded õigemini.
Ja nüüd, pakin ma asju, et sõita jälle maale. Sinna võiks jääda. Kui seal oleks normaalseid sõpru ja kui see asuks veel rohkem kuskil metsa sees.
Aga mida ma kotti panen? Ma ise ka ei tea, ma mõtlesin, et hakkan vaikselt oma suveriideid juba sinna viima, pmst olen ma ju erve suve siin. Aga ma ei viitsi hetkel kohvrit alla võtta, see tähendab, et ma lähen ikka selle sama kotiga. Mahuvad küll hädavajalikud riided ära.
Ei tea, kas möödasõites tõrva ujuma ka minna?
Aga nüüd ma lõpetan, ma panen siia veel natukene pilte, meenutuseks eelmisest suvest.










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar