esmaspäev, 31. mai 2010

Veel midagi.

Tuli veel meelde midagi, millest rääkida. natuke tagarääkimist siis.
Minuklassi tüdrukud. No täitsa pael...

Angela- Kossuäss. Kui mängitakse kossu, siis kamandab kõiki. Ja talle ei meeldi, et me pipiga liigapalju poistes jõlgume. Tahad, et ma oleks koos sinuga? No cmoon. MULLE EI MEELDI KOSS.
Ja ned poisid, kes temale ette jäävad. hullumaja. Ma olen suvekatel pipiga poiste telgis. Angela: Iuuu, kuidas te riideid vahetate?

Siivi- Lesbi??? Miks sul pole ühtegi sõpra meessoost? Sa ei suhtle vvist üldse poistega. Mdea, kui sina seda ei tee, siis ära keela seda minul teha.Kellega ma siis olema peaks, kossu friikidega?

Anna-Maria - hull tüüp. Vahest on temaga hea rääkida, aga ta on rõve. Ma kinnitan seda... Karvane:D

Johanna- Muhe.. Kossuäss. Sa oled üks normaalsemaid. Kahju, et sa ära lähed, vahet pole, et ma sinuga eriti ei suhtle, sinu vastu mul ka midagi ei ole.

Ilona- Hohh, debiil. See ütleb kõik.

Kädi- Pole viga, kuigi vahest viskad sa üle.

Merili- Kui sina vihkad mind, siis mina vihkan sind ka!!! Arusaadav?

Eveli- Alles laps. Kasva suureks.

Alissija- Normaaalne, sul on hea jutt. Aga jahh, mei suhtle eriti palju. Mdea, teised kutusvad sind kollaste pükstega litsiks:D aga mina ütleks, et lits on Kedi.

Pipi- Parim.

MA SÜDAMEST LOODAN, ET TE EI LOE SEDA POSTITUST!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar