laupäev, 17. juuli 2010




Jajajaa, ma olen paha. vahet pole eriti. Ma olen mitu korda hakanud kirjutama oma blogikest, aga see on alati pooleli jääänud. Täna ma teen siis lõpuni ikka.
Igatahes, terve nädal on ju vahele jäänud. Aeg läheb ruttu, eriti suvi, varsti peab juba vihikuid ja asju ostma hakkama, aga ma ei taha veel kooli.
Aga uskumatu kuid tõsi, ma olen käinud juba kaks päeva pedelis, kujutate ette, pedelis ujumas. No ära kärmanud veel ei ole. Aga see võib varsti juhtuda, sest õhkmadrats millel ma magan on lödi nagu sulav tarretis.
Mu elu on tegelikult igav, nii, et siis sellest ei hakka ma teile jahuma. Paari asja aga siiski võib mainida:

*Ma käisin selili üle poolemeetrise iluheki.
5 minutit hiljem ma tuigerdasin vastu puud.
*Riiska on nagu supp.
*Pipi oli täna ööse mupool.
*Ma peaks tegelikult oma seapesa koristama hakkama.
*Mul on külmkapis pannkooke.
*Mul käib mtv.

 Ma rohkem ei oska ei taha ei saa.

Nüüd ma lähen maale, teisipäevani.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar