reede, 2. juuli 2010

Roosa ja mummuline.

Nii, ma pole nii ammu kirjutanud. Lausa masendav, kui kohutav ma olen. Aga jahh. Suurem osa minu möödunud ajast ongi läinud enesehaletsemise peale. Ei hakka põhjendama.
Kolmapäeval käisin valgas. Istusin arvutis ja korra käisin linnas.

Järgmine nädal on väga hea, samas ka kohutav. Järgmine neljap. ei tule ma voodist ka välja. Panen ukse lukku ja passin toas. Ma lihtsalt vihkan. See oli siis halb külg.
Aga hea asi on see, et ma olen valgas. Ja ma saan enda toa ringi tõsta.

Mul on hetkel selline aeg. Eile ntks tõstsin järjekordselt maal elutuba ringi. See on ssellel suvel mingi kuues kord vist:D
Enda tuba olen ka siin miljon korda ümber tõstnud. Aint hetkel ei saa ma seda teha.
Valgas tahan ka kõik ümber teha.


Aga mul on üks pilt mille ma pidin kusagile siia panema. Nüüd ma sain selle kätte ja panen siia:

Ma jumaldan seda. Vb näeb ta pildipeal kole välja, aga muidu on ilus.
Mu jalad on koledad.
Aga okeii. Ma kirjutan jälle siis kui ma juba valka jõuan.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar