laupäev, 3. juuli 2010

Maailm läbi minu silmade ei ole päris see, mida ka sina oma silmadega näed.

Jaaah. See lause on mulle terve päeva pinda käinud. Ma ju tegelikult ei tea kas see ka tõele vastab. Samahästi võiks ma küsida kas armastus on olemas?
Aga ehk ma lõpetan selle teema. Mulle ei meeldi sellistest asjadest rääkida. Kui siis ainult õige inimesega.

Täna:
Kujutate ette, ma võitsin päikest.:) Tegelikult mulle täitsa meeldis see. Mul on veel märtsist jäänud randid päris hästi peale, seega ei tea ma kui palju ma päikest täna sain.
Homme üritan ka veel. Ma loodan, et ma punaseks ei lähe. Sest see kipitamine on valus. Ja mõnesmõttes on mõtetu nsm päikese käes lesida.
Täna käisin veel ujumas. Riiskas on niiiii soe. Ja liiiiiga palju rahvast.

Homme:

MA EI TEA MIDA MA TEEN!!!

:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar