neljapäev, 4. veebruar 2010

Lumeelukas.

Njahh, ma pole siia jõudnud nüüd pikemat aega. Üritan siis täna jamada siin veits. Niisiss.


Esmaspäeval olin kodus > Jeiiii <


Teisipäeval koooolii, ja siis pärast läksin välja. Käisin kaugel-kaugel (minujaoks) Bauhofis. Koju tulles jalad valutasid ja pmst koosnesid veest. Aga jahhh, nalja sai. Aja koolis oli ÕOV (saladus) Hihii, okeii, seal sai nalja. Aga ka sõimata

Kolmapäeval ehk siis eile jälle koolis. Igav-igav-igav. Aint see oli hea, et venekeelt polnud. Nooh, minujaoks ongi ainult kolmapäev ja reede seljuhul normaalsed. Kuigi täna venes polnud ka midagi viga. Aja pärast läksin jälle välja, Hahaaaa, tegime veits lollusi:D Aga jaah

Nüüd siis üritan siin arvutist loobuda.
Ei tea kas on olemas arvuti võõrutusravi. Ma läheks sinna. Tgelt ka. Mdea, kohe peale kooli arvutisse ja siis õppima ka enne ei hakka kui õhtul, aga siis ikkagi korralikult õpin. Agajaaah, ma täna lähen varem. Sest siis hiljem on mul veel riidekappi ka vaja koristada. Üldse toa võiks ära koristada. Kuigi pealtnäha on ta korras. Ma tõstsin eile tuba ümber ja nooh siis sai veits sätitud. Aga jaah, riidekapp on küll ngu mai tea mis. Ahjaaa, kotttooli pidin ka veel maale viima.

TULEVIK!(joonalla

Niisiis homme lähen tallinnasse. Aga seda mis ma seal teen saate hiljem teada. Votttakk.

Aja täna ma veel lisan siia mõned pildid mu nädalast ja selle vahetusest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar