esmaspäev, 1. veebruar 2010

Piinlemine.

njahh, nüüd sai see nädalavahetus siis läbi. Maal oli MÕTETU. tegelikult ka. Nooh tegelikult eile sai päris nalja. Nimelt me vennaga suht ehitasime lumealla koopa. Ja siis kui ma sinna sisse läksin kukkus see kokku. Ebaõiglane.

Ja nüüd ma istun kodus kuna külmetasin end ära seal. Homme tgelt juba lähen kooli aga täna, nojahhh. Ma pääsesin paljustki. Ja samas ei pääse ka. Selle asemel et ma siin netis hetkel istun oleks mul vaja tegeleda rohkem oluliste asjadega. Ega ma nüüd varsti lähengi ära õppima, koristama, tikkima ja kunsti tööd tegema.

Ja varsti on ju sõbrapäev... Kingitused. Puuduvad.
Njahh, ma vaatan, siis oli teistega jutuks, et teeks ise. No jahh. Eks ma teen siis. Aga ma ei tea mida. Poe asjadest ma ka ju ei suuda kõrvale vaadata. Njahh, sellele tuleb juba mõtlema hakata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar