teisipäev, 1. juuni 2010

Ootamine teeb inimesed rahutuks...

Mul on asjad koos. Homme veel paar viimast asja vaja osta ja siis ongi kõik. ma niiii ootan. sellest ka pealkiri. Ootan siis suvepäevi:D
See tuleb äge. Ja kui ei, siis mina teen ta ägedaks. (See polnud ego lause!)
Aga jahh, mdeagi.
Täna oli hea päev. Ärkasin liiga hilja, et jõuda esimesse tundi:D Siis läksin teise. Venekeelde:D Õps logis arvutist oma kasutajast välja, ütles, et minge õpilaste kasutajaga sisse ja siis vaadake youtubest eurovisiooni. Meie muidugi ei saanud sisse. Ja siis mässasime nsm. lõpuks õps ikka tuli ja me saime 3laulu ära vaatata. Siis roomasime klassijussi juurde. Ja seal saime miongi paberi ja uue päeviku:D

Ja mööduva aasta oma:

Ned ei ole just kõige kvaliteetsemad pildid, aga eks otsustage ise, kumb ilusam on.
Ja siis tulingi koju, mai vaatand mis kell on. Vahepeal käisime veel pipiga poes, maksima(maxxima) ees nägime Kädit, merilit, mariust ja mikku. Ja siis põgenesime, kontsade klõbinal turule. Einohh, egelt läksime ikka weekendisse. Ja siis kui see kamp oli ära marssinud siis saime alles maximasse minna:D Mdea, ega me eriti tarka küll nüüd kaasa ei ostnud, aga selle 2poolikut päeva, elab üle ka krõpsudest ja muust sellisest toitudes.
Muu niiõelda pagas, on eelmiste aastatega võrreldes vääääga väike, ehk siis selline:


See magamiskott on imeliku kujuga ja pilt on udune, sest ma kiiruga pildistasin.
Aga seda on ju vähem kui eelmistel aastatel kui ma isegi kohvriga käisin:D

Aga jahh. Ma lähen toon nüüd süüa...

Tagasi.
Mu kõht on sitaks tühi, präegu sööks kõik ära mis vähegi toidu moodi välja näeks. Aga jaaaa....
Ma nüüd vaikselt pugima.
Vb kirjutab hiljem veel. Ma tahaks siia veel kirjutada ned laulud mis me pipiga tegime. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar