kolmapäev, 16. juuni 2010

Astume ämbrisse?

Ma ei jõudnud eile siis millestki kirjutada, suht teguderohke päev oli. Hommikul kell 10 läksin kodust ära ja õhtul kell 10 jõudsin tagasi.
Käisin siis tõrvas, arsti juures ja vanaema juures ja poes, hiljem läksin veel emaga ta mingi sõbranna juurde, kes oli ka äsja tõrva uue maja ostnud. Päris ilus oli kõik väljast, aga sisemus vajab korralikku remonti. Nojaa õhtul käisime veel tädipoolt ka läbi. Kodus ma üldse ei püsi. Aga tegelikult oleks siin veel küll teha.
Hetkel siis sander niidab muru ja varsti peaks isa ka hiiumaalt tagasi jõudma. Täna passin siis kodus, homme õhtu olen lausa üksi kodus. Reedel tuleb Kati, mdea kui pikaks ajaks aga vähemalt ta tuleb. Siis on veel 1nädal siin olla ja seejärel lähen ma tagasi linna. Seal saab hommikuti rullitamas käia. Ja ülejäänud päeva tahan va veeta kodus. Vahepeal võib muidugi väljas ka käia. Aga rohkem ikka kodus. Seal mul igav ei hakka. Ja pealegi nv-del nkn maal. Mingi 4 päeva nädalas vast olen seal. Rohkem mitte.
Siin maal on ka mingi äge seltskond kellega vahebel mõisapargis ja bussikas istumas käidud saab. Alati leidub siin ka paab joodikut kellega möliseda.
Aja kui valka lähen siis vb panen geelid. Muidugi mu oma küüned on päris pikad ja tugevad, lausa ime, et nad siin sellistes oludes vastu peavad, aga mitte ühtegi poleveel katki läinud.
Aga ikkagi geelidega kuidagi kindlam ja ilusam ja nii.
Aga jalka hakkas, minema minek.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar