laupäev, 12. juuni 2010

K.T.

Mulle öeldi täna, et ma hoolin liiga palju. Ma ei tea, kust see väljendub, aga ju siis kuskilt ikka. Ma avastasin, et mulle on üldse palju häid iseloomu omadusi öeldud. Kuigi mulle ise koguaeg tundub, et ma olen niiiii halb. Erinevatele inimestele erinevat moodi.
Aga täna, mis ma tegin? Hah, tegelikult tegin ma päris palju.
Käisin vanaema juures, niikaua kui isa ja vennad käisid metsas ATV-ga sõitmas. Seal tegin igast asju, aitasin nats koristada ja tegin süüa jne... Präeguseks olen tagasi maal. Tuul on nii suur, et midagi teha ei saa. Mängime nsm kaarte, ma otsustasin veits blogi ka kirjutada ja üldse, täna vist eriti midagi ei toimu. Ma saan suht koguaeg, kui tahan arvutis olla siin maal nüüd, aga ma ju ei taha. Täna õhtul lähen jooksma. Mu vanaema ütles küll, et mul pole muud kui kondid naha all, aga ma ikka lähen jooksma. Ma lihtsalt pean saama ennast liigutada, kuigi seda olen ma täna juba päris palju teinud. Aga ikkagi siin maal on hea jooksmas käia. Esimene teelõik on normaalsel sõiduteel ja siis läheb kruusateeks ära, to lõik meeldib mulle kõige rohkem, kahe põllu vahel, sealt ma saan alati, ükskõik mis aastaaeg on ka lilli. Ja kolmas teelõik on jälle sõidutee. Seal tuleb ettevaatlik olla. Tavaliselt kutsun veel venna rattaga vastu ka, päris hirmus on üksinda pimedas, ühelpool teed on mets ja teisel pool ka selline noorem mets ja siis mingid joodikud jõlguvad ka vastu. Homme ka ei tee midagi, ma tahtsin siin oma tuba ka koristada, see on küll pealtnäha korras, aga voodialune ja kapipealsed on jubedad. Tuba peaks tegelikult tuulutama ka, aga siis ma pean kassi välja viima ja hetkel ta magab, niisiis ei taha ma teda segada.
Aga ma lähen ise välja. Vaatan mis seal teha annab. Nüüd on meil siin kõik hooned korras ka, siis väljas on igast sättimist.

Aga ülehomme, esmaspäeval, kui ma hambaarsti juurde lähen, siis kirjutab jälle.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar