pühapäev, 13. juuni 2010

Täiskohaga töö.

Ma olen väsinud, uskumatu, ma olen olnud maal 2 ja pool päeva ja ma olen väsinud.

Eine päev, mida ma veel tegin?
Suht midagi, peale vanama pool käimist ei teinud ma suurt midagi, tõin isale lõkke juurest puid ja hiljem käisime motigaga tõrvas poes. Ma saan aru, kui mu isa sõidab minuga kiiresti, siis see mis eile oli, juuubeee... Oma vennaga ma enam ei sõida. Ja hiljem ma lihtsalt sõin, koigu õhtu:D Nüüd mu vanama ei saa enam üelda, et mul ainult kondid naha all.

Täna:
Ma ärkasin, khmmkhmm, 13.30 umbes. Nüüd olin veits väljas ja tegin lillepeenra korda. Õhtupoole kui ilma on teen teised ka. Ja muud ma pole veel täna jõudnud. Hetkel hakkan ma sööma.

Eks siis homme räägib jälle. Ma täna ei taha seda aegalst netti enam tüüdata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar