teisipäev, 22. juuni 2010

lalalalaa...

Ma pole päris ammu kirjutanud. Aga noh, vahepeal ei olnud aega lihtsalt. Kati käis siin ja siis kolmapäevast pühapäevani olin ma temaga. Ja eile käisin ma Viljandis.
Natuke riidepoes, sain endale teksaretuusid ja siis käisime toidupoes ja igast mööbli ja elektroonika poodides.
Ja eile, kui me sõitsime mööda viljandi kesklinna kusagile poodi, sain ma lõpuks aru, et Valga on tõeline kolgas. Muidugi teadsin ma seda ka varem, aga nüüd, kui ma nägin pmst sama suurt, viljandi valgast ei erine äga palju rahvaarvu poolest, linna jõudis see mulle ikka väga kohale.
Mm, valga on selline, nooh, Vabaduse tänav, mis on põhiline kaubatänav, see kubiseb kaltsukatest. Sinna sekka üks A&G ja ongi kõik. isegi kaubamaja pandi kinni, kuigi sealt eriti midagi ei saanud.

Täna:
Ärkasin sellepeale, et vend valas mulle klaasi vett näkku. Aitähhh!
Ja siis sõin ja panin riidesse, juuksed on mul siiamaani kammimata, ja läksin välja. Istutasin eile viljandist toodud lilled ära ja jalutasin nats kassiga ja siis hakkas mul külm, ja nüüd ma ronisin siia tuppa. Istun koos Kai-ga tema arvutis ja mängin mingit kaardi mängu.
Mai saa aru kuidas saab olla nii optimistlik nagu Kai. Aga see on võimalik. Mul on kahju, et ta minust niii palju vanem on. 10 aastat on ju palju. Ja, on küll.

Aga ma siis mängin kaarte edasi, vb login korra msnni ka sisse.


PS: Ma nägin täna ööse unes, et mind muudeti vampiiriks. :)
See kõik on Videviku süü. Selle raamatu süü, kuna see raamat paneb mind uuesti ja uuesti lugema. Nüüd olen ma nakatanud ka enda peret. Kai ja Sander loevad ka. Ja teised vaatasid mõlemad filmid ära. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar