neljapäev, 10. juuni 2010

Sõltuvuses.


Jeee, see olen minaa!!!

Mis siin pildil on?
Vastused jätta kommentaaridesse.



Puhas kunst, see õnnestus mul luua suure koristamise vahepeal :)
Täna:
Kõigepeal ärkasin ma traktori mürina peale (kuradi kaevanduses elan), kell oli siis 9.40 enam magama ka ei tahtnud/saanud jääda, kobisin arvutisse.
Mängisin natuke Sims3-e ja siis hakkasin koristama, jälle.



OLI ju segamini. Või on see normaalne??
Riidekapis valitseb ka suur kaos.
Seal on üldse kuidagi hõredaks jäänud. Ma tean ka miks.
Sellepärast, et mu riided on juba kohvris, või SIIS juba ära viidud.

Valmistumine ärasõiduks...



Mu lemmik kleit, mis kahjuks on katki.

Tenerifelt tuunika, mida ma pole saanud veel kanda:D


Lemmik tuunika.

Teen reklaami, tervele külale:
onjuu ilusa vaade mul aknast:D
Siin suutsin ka natukene korda luua. Tei taha teada mis seal enne toimus.





Mu lemmik järjekordselt :)




PIPI, OLED RAHUL?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar