kolmapäev, 2. juuni 2010

Laik a daaa...

Tahaks, tahaks jahh, te teate mida. Ma ei jõua oodata. Aega on veel 2 tundi ja natuke peale ka.

Ma luksun, Kes värdjas minust taga räägib???

Ma pean veel minema ema juurde ja siis koju tagasi tulema. Siis vaatab kas mul on kotist veel midagi väga hullu puudu. Aga mai usu, et on. Söök sai, riided said, sääsemürk sai, fotokas sai, mängukaardid said, paintballi leht sai jne......

Ma pean veel süüa kaasa ostma. Muidu nälgime seal ära. Eriti kui oled ühes telgis selliste söödikiutega :D tgelt ma ise hullem:S

Ohohh, pipi postitas just oma blogisse head kraami:D Sama jama mis ma oma klassikohta tegin, aga tal on poisid ka. Ma ei tee poistest. Nad on kõik väga lahedad.

Aga jahh, mu ema helistas, ma pean varsti minema hakkama.


Neljapäeva õhtul siis jälle!


PS: see blondiin seal on Martini Maasikas :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar